
For å sette prikken over i-en har Yamaha utstyrt MT 10 SP med semiaktiv fjæring fra Öhlins.
For ikke mange dagene siden lanserte Yamaha via en pressemelding nye MT 10, og i dag slapp de nyheten om MT-10 SP. Yamaha skriver i pressemeldingen at de er de første som tar i bruk siste versjon av Öhlins semiakiv fjæring foran og bak.
Nye MT 10 SP er utstyrt med tre kjøremoduser som også justerer demperne etter hvilket program du velger. SP-utgaven vil trolig være i norske butikker til neste sommer en gang. Yamaha er en av de produsentene som stiller på EICMA-messen og vi vil gi deg flere oppdaterte nyheter fra Yamaha de neste dagene.
Hei
https://www.mc24-7.no/nyheter-gratis/yamaha-mt-10-sp-the-dark-side-of-japan/
Hva er nytt på fjæringen på SP utgaven 2017 kontra 2022?
Jeg har 2017, og den er også Øhlins Semi Act.