Med nytt design og en enda mer raffinert motor har Suzuki trappet opp kampen i nakensykkelsegmentet, og vi liker det vi ser.

Med ny Euro 5 motor og et nytt og spennende utseende henger den virkelig med i tiden. Motoren på 999 kubikk er fintunet og yter nå 152 hester på bakhjulet. Med avansert elektronikk skal den firesylindrede motoren nå levere jevnere trøkk gjennom hele registeret, noe som kommer godt med når man skal finne rett hastighet ut av sving.
21-modellen har fått et stort og moderne TFT-display som vitner om en teknisk avansert motorsykkel. Den har justerbare KYB støtdempere, bremser fra Brembo og Suzuki clutch Assist for å nevne noe.
Vi vil tro at denne motorsykkelen vil kunne måle seg med flere andre i streetfigther-kategorien. Når det gjelder utseende er kanskje hovedlykten med to små LED-lamper i midten kanskje det første man legger merke til. Den vil komme i følgene fargekombinasjoner; Metallic Triton Blue, Metallic Matte Mechanical Gray, eller Glass Sparkle Black.
Importøren Erling Sande har foreløpig ikke prisene klare, men vi kommer til dette senere.