Ny adventure-modell fra Zero

Zero DSR/X

De elektriske produsentene går nå et skritt videre for å nå et bredere marked. Først ute var Energica, men nå har Zero fulgt etter med adventure-modellen DSR/X.

Zeri DSR/X

Spekket med avansert elektronikk leveres DSR/X standard med fem kjøremoduser og med Zero Next Gen App-en, eller noe få tastetrykk med fingertuppene på motorsykkelen, kan du nå også finn et off-road modus for gruskjøring. Med Bosch patenterte Linged Braking sørger sykkelens datamaskin for optimal bremsing i enhver situasjon.

Les også: Experia ny adventure.modell fra Energica

Modellen er utstyrt med et stort batteri på 17. 3 kWh, men kan også oppgraderes til 21 kWh. Motorsykkelen veier 247 kilo og har en toppfart på 180 kilometer i timen. Sykkelen yter 100 hester og har et dreiemoment på hele 225 Nm. Rekkevidden er oppgitt til 216 kilometer på blandet kjøring. DSR/X er utstyrt med en integrert lader som leverer 6, 6 kW under optimale forhold. Med vanlig stikkontakt hjemme er ladetiden 10 timer til 95 prosent. Med hurtiglading (type 2) er ladetiden 1 time til 95 prosent av maks kapasitet.

Demperne er levert av Showa og har en vandring på 190 mm. Bremsene er levert at J-Juan, og i tillegg til Combined Braking (eCBS) leveres også denne med Viechle Hold Control som standard, hvilket er svært praktisk på en elektrisk motorsykkel.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.